štvrtok, 19. februára 2015

Valentínske Líčenie



Ahojte!

Viem, že sme sviatok sv. Valentína slávili už minulú sobotu. Všetky tie videá a články o darčekoch a inšpirácie, čo dať svojmu/svojej milovanému/milovanej. Aj ja som tak urobila s natočila na môj YouTube kanál nové video. Keďže nie všetci ste mojimi odberateľmi, myslím, že bude najlepšie, keď vám ho ukážem takto na blogu.  Je to valentínske líčenie. Je celé ladené do ružovo-fialovej s výraznou linkou. Dúfam, že si ho užijete. Keď by ste mali nejaké videá, ktoré chcete v budúcnosti vidieť, napíšte mi komentár a ja ich s radosťou natočím. Prajem ešte pekný zvyšok dňa.


7 komentárov:

  1. Video i liceni se ti moc povedlo a mas prijemny hlas :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. happy late valentine's day to you too
    lovely make up <3

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nemám rada ružovú ale toto vyzerá veľmi pekne , pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super video :) jen bych příště možná trochu zeslabila tu hudbu:))

    OdpovedaťOdstrániť