piatok, 13. februára 2015

GIVEAWAY No.2


Ahojte baby!!

Čo poviete na ďalšiu GIVEAWAY???


Pred niekoľkými dňami som si len tak prezerala staré príspevky na blogu. Dostala som sa ku tomu silvestrovskému alebo ako by som ho mala nazvať. Proste :D.... tam som vám povedala, že by som chcela robiť viac súťaží a odvďačiť sa vám za to, že ma sledujete. Je vás tu už 47 a ja som z toho neskutočne šťastná. Preto tu mám pre vás ďalšiu súťaž.

Keďže v minulej nebolo nič, po čom by ste mohli krásne voňať, bude to v tejto. A to hneď 2 produkty. Ponúkam vám teda parfém a sprej. Táto značka sa volá Bi-es a vôňa MOi. Nie je to pre mňa (a dúfam, že ani pre vás) žiadna novinka, počula som o nej už dávnejšie. Krásne vonia. Jediné, čo ľutujem je, že si ju nemôžem nechať :DD. Ja vám ju však s veľkou radosťou dám a dúfam, že vás poteší.

Čo treba urobiť pre to, aby ste ju získali? 
1.) Musíte byť mojím odberateľom cez GFC (Google Friend Connect)
2.) Napísať mi komentár, prečo práve vy by ste mali vyhrať tento parfém a sprej. 

Výhra poputuje k človeku, ktorý mi napíše čo najoriginálnejší komentár.

SÚŤAŽ BUDE PREBIEHAŤ OD 13.2.2015 DO 28.2.2015

A ako vyzerá balíček?







Podľa mňa je balenie veľmi pekné a dokonca, pôsobí luxusne :)).
No čo? Zapojíte sa?

6 komentárov:

  1. Ahoj, opravdu asi nemám žádný extra důvod proč bych měla vyhrát tenhle balíček zrovna já, no přiznám se, že o téhle značce ještě neslyšela ale produkty si mě získaly už jenom těmi krásnými obaly a hodně moc by mě zajímalo, jak voní :-)
    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Proč? Abych hezky voněla! :)
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sledujem ako Peťuška
    mala by som vyhrať, lebo píšem ako prvá... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Proč bych měla vyhrát zrovna já? Tuto značku vůbec neznám a já jsem holka zvědavá :)
    Petulkaaap@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: vaja vaja
    Prečo práve ja? O tejto značke som ešte nepočula a rada by som ju vyskúšala, produkty majú krásne obaly a naozaj pôsobia luxusne:)
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Karina Daráková
    Email (nesmej sa) kika.yeaah@gmail.com
    No ako vyhrať by som mala pre to, že túto značku poznám, keďže (Veľmi) dávno ponúkala vône Hannah Montana (ktoré mám samozrejme stále doma :D) Vône voniali úplne skvele a myslím si, že aj táto tak bude voniať dobre. :)

    OdpovedaťOdstrániť