streda, 28. januára 2015

Make-Up Tutorial/28.1.2015



Ahojte!

Dnes tu mám aspoň pre mňa zaujímavý článok. V nedeľu večer som sa rozhodla nafotiť veľmi pekné líčenie. Toto líčenie je však s pomocou len jednej paletky. Tú ste mohli vidieť už v mojom článku Čo som dostala na narodeniny alebo aj pri Silvestrovskom líčení. Popri líčení som dostala aj zaujímavý nápad. Takéto články by som mohla robiť každý týždeň. Či už líčenie s jednou paletkou alebo s viacerými. To je jedno. Hlavne, že by som to pridávala pravidelne. Čo myslíte?? :))

Prechádzame teda na líčenie.

1.) Najskôr som si do záhybu oka naniesla hnedý tieň. Použila som pri tom obyčajný štetec na rozmazávanie.



2.) Ďalej som použila čierny tieň a malý tenký štetec. Časť čierneho tieňa som si dala zo záhybu oka a časť nad oko. Keď som ich spojila, vzniklo také C.



3.) Tento čierny tieň som znova pomocou štetca na rozmazávanie rozmazala.


4.) Aby viečko nebolo len tak bez farby, použila som trocha tmavšiu hnedú farbu a dala ju skoro na celé viečko.




♥ ♥ 


5.) Aby som cele líčenie rozjasnila, naniesla som si do kútika oka a pod obočie najsvetlejší tieň z paletky, biely.


6.) Prechádzame na miesto pod okom. Čiernu linku som pretiahla pod oko a tieň naniesla približne do stredu oka. Od stredu som pokračovala tmavo-hnedým tieňom a ten naniesla až ku kútiku oka. Znova som použila malý tenký štetec.




7.) Všetko som pekne rozmazala.


8.) Ako predposlednú som si dala do vnútornej časti oka tmavú  linku.


9.) Naniesla som špirálu a líčenie je hotové!!!



♥ ♥ 


♥ ♥ 


Keďže sa k výrazným očiam veľmi nehodia výrazné pery, rozhodla som sa použiť len veľmi svetlý rúž. No to, čo použijete, je už len na vás

1.) Pery som si najprv obtiahla ceruzkou.



2.) Potom som ich už len vyplnila telovým rúžom s ružovým nádychom.


Ako môžte vidieť, tento rúž používam veľmi rada, takže z neho už veľa nemám.



♥ ♥ 


*prvý obrázok si nevšímajte, na perách nič nemám

♥ ♥ ♥ PRODUKTY POUŽITÉ V ČLÁNKU♥ ♥ 

-paletka očných tieňov Meis, Eyeshadow Professional Make-Up, 04
-linka Dermacol, Matt Eyeliner, Black
-špirála Oriflame, 5-IN-1 WONDER LASH MASCARA
-ceruzka na pery Essence, Lipliner, 04 HONEY BUN
-rúž na pery H&M, Lipstick and Lipgloss, NUDE ME

3 komentáre: