štvrtok, 25. decembra 2014

Vyhodnotenie Giveaway

Ahojte baby!

Myslím, že už viete, o čom bude dnešný príspevok. Včera o polnoci sa skončila moja vianočná súťaž. Zapojilo sa vás 14. Vôbec som nečakala, že vás bude toľko. Príjemne ma to potešilo, že vás táto giveaway zaujala. Všetkých však obdarovať nemôžem, možno niekedy nabudúce. Určite by som takéto súťaže chcela robiť častejšie :). Aspoň raz za dva mesiace :). Čo poviete?

Čo sa týka výhercov, vyberala som ich cez random.org. Myslím, že to bolo celkom fér. Chcem vám však povedať, že ste mi napísali veľmi pekné komentáre a tešilo ma čítať ich. 

Najviac vás zaujal asi prvý balíček, v ktorom môžete nájsť Ear Muffs, slúchadlá na zimu. Skoro všetci ste mi napísali, že by ste si priali práve tento balíček. Vyhrať ich môže však len jeden.
Výhercom prvého balíčka je teda Nikoleta Rebrová :)

Pre mňa bol veľmi zaujímavý aj druhý balíček. Snažila som sa kúpiť niečo úplne iné ako bolo v prvom. 
Výhercom druhého balíčka je Noémi Jakabová :)
Noémi by som ešte chcela poprosiť o e-mailovú adresu, ktorú bohužiaľ do komentu nenapísala. Ak tvoju adresu nedostanem, po 3 dňoch vyberiem nového výhercu druhého balíčka :).

Babám gratulujem a dúfam, že si darčeky užijú. 
PS: Dievčatám sa ozvem aj na e-mail, aby mi povedali, kam mám darčeky poslať.

3 komentáre:

  1. Dadka ďakujem krásne, prvý krát sa mi niečo podarilo vyhrať a rovno taká super cena :)
    teším sa veľmi, darček si určite užijem a ty si ešte uži krásne vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť