utorok, 2. decembra 2014

SWEET 16

Ahojte!

Milé baby, tento článok bude trošku iný. Totiž včera som oslávila svoje 16. narodeniny. Preto som sa rozhodla, že by bolo pekné keby som tejto téme venovala osobitný článoček. Teda, presnejšie nie téme, ale darčekom, ktoré som dostala. Nechcem sa nimi chváliť. Chcem len pomocou blogu poďakovať ľudom, ktorí mi ich venovali a mysleli na mňa.

Ako prvý tu mám asi najväčší darček. Pôvodne som si ho priala až na Vianoce, no dostala som ho už teraz. Veľmi ma potešil. Je to mixér od značky Russel Hobbs. Dá sa kúpiť v TESCU. Vnútri boli dve nádobky na smoothie, dva  plastové vrchnáky, jeden mixér/blender a nože, ktoré sa na nádobky dajú našróbovať. To znamená, že hneď ako domixujete, odšróbujete nože, dáte na fľašu plastový vrchnák a môžete ísť. Ešte som na ňom neskúšala robiť žiadny smoothie, no tento týždeň ho určite vyskúšam.




Myslím, že moja rodina ma dokonale pozná. Totiž, pri tomto darčeku vystihli to, čo som chcela. Viete, že už nejakú dobu točím videá na Youtube. Mám najradšej make-up tutoriály, a tak mi kúpili 4 paletky. Chápete?! 4! Sú tam všetky farby, ktoré sa mi páčia. Prvá obsahuje ostré tiene. Tyrkysovo modrý, kriklavoružový, ...atď. Ďalšia farby od svetloružovej až po tmavomodrú. Predposledná všetky tiene hnedej, no a posledná hlavne tie tmavé tiene ako napr. čierna. Pigmentácia je skvelá, s paletkou sa mi pracuje výborne. Čo sa týka balenia, to je úplne skvelé. Paletka je celá čierna, a tiene sú usporiadané v 4 stĺpcoch po 2 tiene.






Ako ďalšiu tu mám prenosnú nabíjačku. Neviem, či ste už o niečom takom počuli. Je to proste taká malá krabička s káblikom, ktorú keď nabijete a pripojíte k vášmu mobilu, dokáže ho niekoľko hodín nabíjať. Tú svoju som dostala v modrej farbe a som s ňou veľmi spokojná. Výdrž je úplne v poriadku a keďže je môj mobil starší a nevydrží tak dlho, táto nabíjačka mi v každej príležitosti veľmi dobre pomôže.




Mary Kay. Veľmi známa značka krémov a mnohých iných produktov, či už na tvár alebo na ruky. Dostala som 2 krémy. Jeden sa volá Mary Kay Botanical Effects Cleanse. Používam ho ako prvý. Nanesiem ho na suchú pleť, počkám 2-3 minúty a umyjem. Druhý sa volá Mary Kay Botanical Effects Hydrate. Nanášam ho taktiež na suchú pleť, ktorú som si vyčistila prvým krémom. Začala som ich používať len pred nedávnom, takže vám neviem veľmi povedať, či je moja pleť nejaká iná. Viem však, že po nanesení je moja pleť rozžiarená a pomáhajú k tomu, aby ráno moja pleť nebola celá mastná.





Ďalší darček som si vyberala sama. Už dlhšie som chcela nejakú zaujímavú knihu. Neviem, či mi to niektoré dievčatá odpustia, no ja som nikdy nečítala The Fault In Our Stars od Johna Greena. Moje prianie teda už poznáte. Priala som si knižku Na Vine Sú Hviezdy. Aby sa mi táto knižka nečítala tak ľahko, chcela som ju v angličtine. To sa mi vyplnilo. Prečítala som niekoľko strán a určite každému odporúčam :).


Nedokážem uveriť, ako dobre ma niektorí členovia mojej rodiny poslúchajú. Ja totiž stále, keď chodím niekam von, nemám rukavice. To je však len prvý problém. Ten druhý nastáva vtedy, keď som konečne našla nejaké staršie rukavice, nasadila si ich, vyšla von do strašnej zimy a počula zvoniť telefón. Či som chcela alebo nie, musela som si rukavice zložiť a zodvihnúť telefón. Teraz taký problém už mať nebudem. Dostala som rukavice, s ktorými viem nielen že telefón zodvihnúť, ale aj hrať sa ňom.



Ako posledné tu mám malú sladkosť. Blbosť! Neviem prečo sa hovorí alebo ja zvyknem hovoriť malá sladkosť. Táto moja je obria. Dostala som tú najväčšiu Oreo Milku. Neviem, či ste ju už v obchodoch videli, no myslím, že áno. Je taká veľká, že keby som mohla, podelím sa s vami o ňu. Inak, je moja najobľúbenejšia :).



Dúfam, že sa vám tento článoček páčil a že som potešila aj svojich blízkych, ktorí ho čítajú :). Za všetky darčeky im naozaj veľmi ďakujem! :)

A čo vy dievčence? Aký bol váš najkrajší narodeninový darček? :)

8 komentárov:

  1. Ten mixér nepokrytě závidím, protože nám se zrovna minulý týden rozbil a stejně tak poslední paletku, která má krásné barvy:)
    Akorát jsem měla možnost vyzkoušet ten krém Mary Kay Botanical Effects Hydrate a i když nemám nijak citlivou pleť tak jsem se po něm osypala:-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je ľúto. Ja zatiaľ nemám žiadny problém a pleť mám po ňom oveľa krajšiu. :)

      Odstrániť
  2. Vsechno nejlepsi <3 To jsou krasne darecky :) Prenosnou nabijecku bych si taky chtela poridit,je to fajn vec,casto treba usnu a rano zjistim,ze mam na mobilu 20% baterie nebo si na noc dam mobil do nabijecky,no jdu spat a vypnu automaticky to tlacitko na prodluzovacce,takze mobil rano samozrejme nenabity...:D A Mary Key je dobra znacka,ja mam od ni rtenku a to ze ja byla vzdycky clovek,ktery si s rtenkou neumi poradne poradit (:D) tak u tehle mi to slo samo,je fakt super :)) Ja mam pristi tyden 18,mamka mi k narozkam dala penize na boty a zaplati mi kadernici,jinak darky nejak neocekavam...ale doufam,ze dostanu aspon dost sladkosti! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Skús ísť pozrieť do Tesca :) zdá sa mi, že tam sa tieto prenosné nabíjačky dajú kúpiť. Rúže som ešte nevidela , no určite sa musím pozrieť. S týmito produktami som fakt veľmi spokojná a rúže určite nebudú výnimka. Neboj, určite dostaneš ešte zopár vecí. Aj tebe prajem všetko najlepšie :))

      Odstrániť
  3. oreo milku milujuuu <3 a ta první barevná paletka je moc pěkná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dostala si krásne darčeky.Tie prvé tiene sú pekné,tú knihu by som tiež chcela.

    Pozývam ťa na moju giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. myslím, že tá prenosná nabíjačka je dosť praktická vecička:), samozrejme aj ostatné darčeky sú krásne! a dodatočne všetko naj:)

    OdpovedaťOdstrániť