streda, 3. decembra 2014

CHRISTMAS GIVEAWAY!!!




Ahojte dievčence!

Je to tu! Prichádza vianočná a zároveň prvá súťaž na tomto blogu. Súťaž som chcela spraviť už dávnejšie, no rozhodla som sa počkať do Vianoc. No nebudú krajšie, keď dostanete ešte zopár malých darčekov naviac?! Mňa takáto možnosť stále poteší. Preto vám prinášam až 2 výhry, presnejšie, môžu vyhrať až 2 z vás. Tak vrhnime sa na výhry.

1.)V prvom balíčku môžete získať:
-EAR MUFFS so vstavaným mikrofónom. Tieto slúchadlá som si kúpila aj ja len v inej farbe. Sú      fakt skvelé. Môžete s nimi počúvať pesničky a ešte vám aj dokonale hrejú uši.



-SPRCHOVÝ GÉL NIVEA- Diamond Touch. Doprajte si pocit luxusu počas sprchovania a potešte svoje zmysly nežnou vôňou kaly bielej. Ošetrujúca pena krémového sprchového gélu obohatená o pravé diamantové čiastočky rozžiari vašu pokožku.


-ESSENCE 3D EYESHADOW- Irresistible Summer Sea


-ESSENCE GLOSSY LIPBALM- Mint Drop


-MISS SPORTY CLUBBING COLOURS- 036


-ako posledné tu mám niečo sladké a je to MILKA HAPPY COWS




2.)V druhom balíčku môžete získať:
-ORIFLAME DISCOVER MIAMI SPIRIT SHOWER GEL



-ORIFLAME DISCOVER MIAMI SPIRIT BODY SCRUB



-ROSSETTI- gumičky do vlasov


-SEPARÁTOR PRSTOV PRI LAKOVANÍ NECHTOV NA NOHÁCH




PODMIENKY:
1.) Ako prvé musíte môj blog sledovať cez GFC (Google Friend Connect)
2.) Ako druhé musíte dať like na našu facebookovú stránku
3.) A ako tretie mi do komentárov napíšte, čo máte na Vianociach najradšej, ktorý balíček/darček sa vám páči najviac, vašu mailovú adresu a meno, pod ktorým sledujete blog na gfc a na fb.

Dúfam, že sa vám táto Giveaway zapáčila. Bude trvať do 24.12.2014 do 24:00.  
Pevne verím, že sa vás zapojí čo najviac :))

15 komentárov:

  1. Ty sluchátka jsou úžasné! Gumičky alá drát od telefonu miluju;)
    1.sleduji-Katherine S
    2.sleduji-Káťa Šuková
    3.na vánocích miluju tu atmosféru a pohodu s rodinou;) Balíčky se mi líbí oba! Mmm, ten se sluchátky asi více;)
    kackasukova@seznam.cz
    Ps: zvu tě i ke mě na malou giveaway;)
    http://kate-trends.blogspot.cz/2014/11/prvni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Simí Čečková (fb - Simíí Čečaňá) :) email : sim.ceckova@gmail.com
    Dokázala by som písať litánie o tom ako Vianoce milujem a aké sú krásne, no asi polovica by bola vymyslená, ako rozprávky. Vianoce sú krásnym sviatkom, no pre mňa už nie. Ako malá som sa tešila len kvôli darčekom, ako stúpal vek uvedomovala som si, že je to o tom ako sme spolu. Keďže brat robí v Prahe a mamka v Rakúsku už sa nám veľmi nedarí byť všetkým trom naraz doma, i keď jasné že aspoň jeden z nich pri mne je. Ale keď sa to už podarí, som šťastná že nám to vyšlo, že nemusím pomáhať v kuchyni ale môžem pozerať klasické rozprávky, užívať si voľno od školy, keď nasneží tak samozrejme bielu krajinku (z chrbta koňa je to top <3 ) , aj s foťákom v ruke :) Ešte by som chcela dodať, že som sa do sledovateľov nepridala len kvôli súťaži, ale keď mi Tomi tvôj blog dal čítam ho :) Si šikovná aj videá su super, len sa viac usmievaj ! :D :) My ťa nezjeme :)
    A balíček, jednoznačne so slúchadlami, všetko je tam top :) V prípade výhry ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cez GFC sledujem ako Chiara Nemethova,
    moj e- mail je chiara.nemethova@gmail.com
    a na vianbociach milujem to, že za celý rok sa všetci obdarujeme na základe toho ako dobre toho človeka sme spoznali :) (aj keď to býva väčšinou stres) a sneh (u nas este nie je), rodinu pokope, vôňu a vianočný stromček :)
    Balíček by som si vybrala 1. pretože už dlhšie zháňam slúchadlá na uši a nevedla som že existujú aj takéto špeci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj :)
    e-mail: laura.sevcova@gmail.com
    cez GFC ťa sledujem ako Laura Ševcová

    Vianoce...
    Pod týmto slovom si predstavujem ako prvé zasneženú krajinu. Taktiež je to sviatok pokoja, radosti a o to viac je to vzácnejšie, ked tento sviatok oslavuješ spolu so svojou najbližšou rodinou. Posedenia pri horiacom krbe, pozeranie rozprávok nás každým rokom zbližuje viac a viac. Spievanie kolied v štedrý deň, pečenie rôznych koláčov, varenie vianočnej kapustnice, návštevy blízkej rodiny, či stavanie vianočného stromčeka... Bez tohto si neviem Vianoce ani predstaviť. Každý z nás si to nevie bez týchto vecí predstaviť.. aspoň myslím :D Je to proste najkrajší sviatok v roku, nie kvôli darčekom, ale kvôli tej krásnej nezabudnuteľnej, jedinečnej atmosfére, ktorú zažiješ iba raz v roku, práve na Vianoce. Týmto ti chcem zaželať krásne vianočné sviatky, ktoré nám takmer už klopú na dvere. :)
    Je naozaj ťažké posúdiť, ktorá výhra je lepšia :) Obe sú super, ale predsa... tie slúchatká sú naozaj krásne, takže tá prvá výhra sa mi páči o troška viac:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC-Lucia Kaločaiová, FB-Lucia Kaločaiová, red_flower@azet.sk
    Na tieto Vianoce sa naozaj veľmi tešííím, manžel konečne nebude pracovať a tak budeme vedieť byť spolu a užiť si sladké nič nerobenie.Navštívime celú rodinu, lebo žiaľ tento rok bolo veľa pohrebov a tak nechceme, aby bol niekto sám. Patrím už k staršej generácii :) a tak darčeky už nie sú pre mňa také dôležité ako to, aby bola rodina spolu, bez hádok, aby sme si užívali pohodu a každú minútu, ktorú môžme spolu byť. Ale keďže onedlho budem mať okrúhle narodeniny, tak v každom prípade by ma potešil balíček číslo 1. Okrem iného tvoj blog sa veľmi páči, je svieži,plný energie a mladosti. Len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak asi balíček s těma sluchátkama, ty jsem ještě nikde neviděla. :)
    email: vackova-eliska@seznam.cz
    GFC vidíš:)

    Co miluji na Vánocích si můžeš přečíst na mém blogu Smiling-Emily , ale něco málo napíšu i tady teda. :) Miluju se dívat na to, jak si moje rodina rozbaluje dárečky ode mě, protože lidi hrozně ráda obdarovávám♥ A jinak prostě tu atmosféru, vůni perníčků, svíček a vánočního stromku. A samozřejmě taky to, že jsou prázdniny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je úžasná GA! Ty sluchátka a klapky v jednom jsou opravdu úžasný vynález. Nerada nosím čepice, protože moje vlasy potom vypadají hrozně a ráda po cestě do školy poslouchám hudbu, tohle by byl perfektní pomocník :) Ale samozřejmě ani druhým balíčkem bych nepohrdla, udělala jsi moc pěknou GA :) Jinak na Vánocích mám nejraději asi všechny ty vůně - jehličí, skořice, svíčky, čerstvě upečené cukroví...a samozřejmě ta atmosféra :))
    GFC: Whatever
    FB: Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Dadulka,
    pravidelne sledujem Váš blog a teším sa na všetky novinky, na ktoré v ňom upozorňujete. Som na Teba hrdá, veľmi pekne píšeš, fotíš a máš zmysel pre krásu a eleganciu. Rada by som sa tiež zapojila do súťaže...takže som splnila prvé dva body podmienok a idem na tretiu. Čo mám najviac rada na Vianociach? Hlavne to, že zhon počas celého roka sa nachvíľu upokojí a pri štedrovečernej večeri mi robia spoločnosť ľudia, ktorých vo svojom živote najviac milujem. Páčia sa mi všetky darčeky, ktoré si uverejnila.......fakt si ma prekvapila :-). Môj mail a FB vieš. papa. Tvoja mamka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj :) V prvom rade toto je pre mňa zatiaľ najzaujímavejšia vianočná GA, akú som zatiaľ videla :) Tie slúchadlá sú božské! jednoznačne prvý balíček je TOP :)
    sledujem ťa cez GFC ako Niki z blogu www.mybeautygram.blogspot.sk a na facebooku ako Nikoleta Rebrová
    môj mail: nikoleta.rebrova@gmail.com
    na Vianociach najviac zbožňujem tú rodinnú vianočnú pohodičku u nás doma

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 1.) sledujem - Michaela Komová
    2.) like - Michaela Komová
    3.) Najviac sa mi páči ten prvý balíček :3 Tie sluchátka sú úžasnéé :) :) A na Vianociach mám najradšej vianočnú náladu, pesničky a to, že môžem byť s rodinou a priateľmi tak inak. Tak šťastnejšie a robiť radosť a dostávať ju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Dadka
    cez GFC som pod menom Adam Gešo, mail- adam.geso@gmail.com , FB- Adam Gešo
    Na Vianociach sa mi najviac páči to, ked nasneží len vtedy a stačilo ...a potom ako inak fajne jedlo, koláče a samozrejme v neposlednom rade tá atmosféra okolo toho a škoda že cely rok nie su ľudia k sebe taký milý ako práve na Vianoce .Najviac by ma potešila tá čokoláda ved treba si osladiť život :) Prajem veľa úspechov a veľa kreatívnej inšpirácie rozvíjať svoj talent ...
    PS: Talent nezastavíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. cez GFC sledujem ako Peťuška
    na FB sledujem ako Peťuška Reichlová
    mňa úplne dostali tie slúchatká... :D chcem ich... :)
    na Vianociach mám najradšej, keď sme všetci spolu... a tú kopu dobrého jedla okolo... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Více se mi líbí balíček č.1, Oriflame mám moc ráda:)
    Na fb a gfc sleduji jako Karolina Uhrová
    Na Vánocích mám ráda pečení cukroví, volno a samozřejmě také vánoční atmosféru:D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová
    Na Vianociach milujem tú atmosféru,keď je rodina spolu.
    Hrozne moc sa mi páčia tie slúchatká! :)

    OdpovedaťOdstrániť