piatok, 31. októbra 2014

Halloween Costume Idea: Skeleton


Ahojte!

Je to tu! Halloweenska séria článkov a videí sa končí. Teda nie úplne. Dnešný článok je posledný z tých už (skôr spomenutých) Halloweenskych. Nebude však o mne. Je o mojom malom bratrancovi. Ten prišiel z Čiech na víkend, vybral si masku a ja som ho namaľovala tak, ako si to predstavoval. Jeho predstavy boli jasné. Namaľuj ma ako kostlivca!". Zobrala som farby na tvár a začala s vytváraním jeho masky. Na to, že je táto maska veľmi jednoduchá, mi to trvalo nejako dlho. Nie sme samozrejme na pretekoch, no ja som si myslela, že to zvládnem rýchlejšie. Opak bol v tomto prípade pravdou. Výsledok však stál za to! No pekne po poriadku.

Najskôr som mu na celú tváričku dala bielu farbu na tvár. Na rozdiel od minulého pokusu som tieto farby už nerozmazávala. Pre lepší výsledok som farbu naniesla aj niekoľkokrát. Vrstvy sa postupne prekryli a vytvorili biely základ. Farba bola trochu lesklá. Prepúdrovala som ju teda ešte bielym očným tieňom a tým zmatnila celú jeho tvár. Okolo očí som Maťkovi dala čiernu farbu. Tá nebola až tak výrazná, a tak som na to dala ešte čierny tieň a okraje obtiahla čiernou ceruzkou a linkou na oči. Bohužiaľ, tiene sa mu rozmazali skoro po celej tvári, takže som opäť všetko zachraňovala bielou farbou. Nos som podľa obrázku na internete obtiahla taktiež čiernou farbou/ceruzkou. Zafarbila som aj nosné dierky, aby bol jeho výzor čo najrealistickejší. Ako posledné sme "zašili" :D ústa čiernou linkou a na krk nakreslili kosti.









Celý nápad a aj maska sa mi veľmi páčil. Myslím si, že toto je ten pravý look na Halloween. Dúfam, že sa vám článok aj fotky páčili. PS. Musíte uznať, je to skvelý model!

6 komentárov:

  1. jůů to je hezkýý:)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to se Ti povedlo, úžasný! :) Parádní maska
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vau vyzerá to riadne super ! :O

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť