utorok, 2. septembra 2014

B2S: Outfit for HER




Ahojte!

Dnešný deň (asi ako každý iný študent na celom Slovensku) som prežila v škole. Našťastie bol ešte len prvý. To čo sa bude diať potom .... KATASTROFA! Môj spánok bol zlý a myšlienka na to, že musím vstať ešte horšia. No tešila som sa. Po dvoch mesiacoch konečne niečo iné. Nemôžem povedať, že by boli pre mňa nudné (no dobre... trochu aj boli). Práve pri tejto príležitosti som si pre vás pripravila ďalší článok zo série Back to School. Je to outfit, presnejšie outfit pre ňu, ktorý je veľmi jednoduchý a dá sa využiť i na bežné nosenie. Zladila som len denimové šortky s čiernou a bielou kombináciou farieb. Skoro všetky veci mám z New Yorker-u, sako je z Takka. Dúfam, že sa vám outfit bude páčiť :). Názor mi zanechajte v komentoch. A čo vy? Aký bol váš prvý deň v škole?








PS: Zajtra pridávam B2S: Outfit for HIM! Tešte sa! :)

1 komentár: