streda, 27. augusta 2014

B2S aneb späť do školy


Ahojte! :)



Nie každý sa teší do školy a možno vás prekvapí, že… ani my nie :/
Po dvoch mesiacoch sladkého nič nerobenia, vylihovania na pláži v plavkách, na záhrade, pod slnkom, pri bazéne, nastal čas natiahnuť si oblečky nakúpené v letných výpredajoch (New Yorker šiel až na 70% ;P) a s úsmevom na perách privítať nový školský rok. Pre väčšinu z nás je to otrava. Tí istí spolužiaci, ktorí vám pomôžu asi tak obdeň, ale aspoň niekto je k vám relatívne milí. Ti istí učitelia, ktorí sú stále usmievaví a milí ako to letné slniečko. :) A tie isté kruté predmety, ktoré sú rok čo rok ľahšie. Ja osobne mám odžitých už svojich 11 rokov školskej dochádzky, takže tieto školské stavy mám už obkukané. No po náhodne úspešne ukončenom druhom ročníku som sa rozhodol, že skúsim niečo iné -> nové. V tom momente mi bolo jasné, že prestúpim. A môžem vám povedať, že aj napriek obávam, to vôbec neľutujem a teším sa. Nové mesto, nová škola, noví ľudia, príležitosť sa osamostatniť, zháňať jedlo pre vlastné prežitie. A aj práve z toho dôvodu som cez prázdniny nelenil a chopil na brigády. K brigáde neodmysliteľne patrí (okrem peňazí of course) aj ranné vstávanie, ktoré ma aspoň udržalo v školskej rutine. Automaticky vstávam už o šiestej ráno aj bez budíka. No za čas strávený v práci, vám niekto aspoň zaplatí. Ale škola?! Sedíme v drevených, stovkami pier prerytých laviciach, fixami (ešte našich starých rodičov) popísaných stoličkách, a samozrejme na oboch sú len milé a povzbudivé slová, veľká zelená, poprípade čierna tabuľa na ktorú všetci s radosťou píšeme tými úžasnými, prašnými kriedami a ešte radšej to zotierame ešte prašnejšou hubou. A čo z toho? Dobrý pocit na duši, spokojnosť rodičov, ak sa nám zadarí a viera, že snáď, jedného krásneho dňa si nájdeme vysnívaný job.
Pevne verím, že všetkým žiakom a študentom sa raz podarí nájsť to pravé miesto, kde nájdu svoj pokoj a prácu snov. Ďakujem, že ste si prečítali tento krátky článoček a dúfam, že sa vám aj tak trochu páčil ;)

S láskou a radosťou váš blogger TommyDeé











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára