utorok, 19. novembra 2013

PURPLE BEANIE

Wau :) Zvládla som to! 1. článok s outfitom je tu. Veľmi sa teším, aj keď ani neviem prečo. Vybrala som si veľmi jednoduchú kombináciu čiernych riflí, priesvitnej blúzky a sivého kabátu. Doladila to fialovou "beanie", jednoduchým fialovým prsteňom a topánkami Jeffrey Campbell. Tie som si objednala asi pred rokom z Ameriky a som s nimi veľmi spokojná. Nie len preto, že som s nimi o 12 cm vyššia, ale aj na to aké sú vysoké a vyzerajú byť nepohodlné, sa nosia ako papučky. Keďže studs and spikes z módy ešte nevyšli, aj to týmto topánkam pridáva bod naviac. Outfit som bola fotiť v nedeľu a to bolo už dosť chladno, no vydržala som to a myslím, že aj fotky sa podarili. Neupravovala som ich, keďže to považujem za trošku zbytočné, lebo fotky sú krásne také aké sú. A keďže sa mi fotenie páčilo, rozmýšľam aj o nejakých iných. Čo poviete ? :))
coat- ???, shirt- New Yorker, jeans- H&M, shoes- Jeffrey Campbell, beanie- New Yorker, ring- Orsay

11 komentárov:

  1. Super :) Kto ťa fotil?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonale topanky!

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. topánky sú TOP! :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. škoda, že mě ty beanie vůbec nesluší..
    jsi krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. so so so cool <33 you are so stylish
    You've an unique blog!! I'm keeping my eyes on you :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. škoda že sú v outfite jednotlivé štýly, ktoré spolu vôbec neladia - beanie sa nenosí k podobným topánkam

    OdpovedaťOdstrániť