sobota, 26. októbra 2013

Halloween Make-up

Milí moji čitatelia :)! Kedže je Halloween už čoskoro tu, musela som popremýšľať a začať tvoriť Halloweensky look :).Ako som spomínala už v minulom článku Halloween nie je na Slovensku až taký známy. U mňa to teda pravda vôbec nie je. Ja ho mám veľmi rada a každý rok si ho užívam naplno. Pre dnešok som sa rozhodla vytvoriť Sugar Skull make up. Je ladený do fialovej farby, ktorú naozaj zbožňujem.






Mnoho takýchto inšpirácií nájdete aj na youtube. Práve tam som našla aj ja tú svoju. Veľa som nemenila a namaľovala sa tak ako bolo na videu. Bohužiaľ doma som nemala žiadnu parochňu ani nič podobné, takže to nie je úplne dokončené. Aj tak to bolo to veľmi zaujímavé, pretože make up tohto typu som ešte nikdy nerobila. Napriek tomu ma to veľmi bavilo a pomaly začínam rozmýšľať aj na ďalších maskách, ktoré by som mohla vytvoriť. Či už to bude strašidelné alebo roztomilé :). A keďže my, Halloweenska rodinka, musíme mať aj tekvičku, takúto nádheru vytvorila moja mamina. 


Avšak po zhliadnutí mojou malou sesternicou putovala ku nim a následne na výstavu do školy. 

3 komentáre:

  1. Nádherný make-up, dokázala bych si tě představit na nějaké pořádné Americké halloween party!! :))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. opravdu povedené! já se chystám dnes:)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť