streda, 23. októbra 2013

BECOMING HEALTHY IS THE BEST DECISION I´VE EVER MADE!

Stop wishing, start doing. Citát, ktorý môže byť použiteľný v akejkoľvek súvislosti. Pre mňa znamená jediné. Cvičenie. O cvičení existuje veľa článkov od rôznych blogeriek, trénerov, kulturistov... Ja som začala cvičiť asi pred rokom. Nemala som žiadny konkrétny dôvod na to aby som začala cvičiť. Neberiem do úvahy to, že ako väčšine dievčat tak ani mne sa moja postava nezdala (nezdá) dokonalá :D. Potrebovala som hlavne nejako vybiť energiu a cvičenie bolo to pravé riešenie. Začala som zľahka. Zopár cvikov maximálne 3x za týždeň. Samozrejme vtedy ma to veľmi nebavilo. Nič som na tom nevidela. postupne keď som si na internete začala vyhľadávať viac informácií o cvičení a pridala aj niekoľko cvikov rozhodla som sa upraviť si aj jedálny lístok a venovať sa cvičeniu viac. Vynechala som všetky vyprážané, nezdravé a hlavne presladené jedlá. Snažila som sa obmedzovať chlieb i sladkosti. No a s tou druhou položkou s názvom SLADKOSTI to až tak nešlo. Sladké proste milujem. Či už je to pralinka, čokoláda alebo koláč s 1 500 000 kalóriami :D. Avšak keď som chcela byť pekná musela som sa zaťať a obmedzovať sa. Dnes sa mi darí oveľa viac. So stravou už problémy nemám, zvykla som si. Cvičím 5x do týždňa či sa jedná o sobotu alebo nedeľu. Veľmi ma to baví a vidieť to aj na mojej postave či kondičke. Tým, ktorí sa o seba chcú starať to jedine odporúčam či sú to chalani alebo baby. A prečo vám tu vlastne rozprávam o cvičení? Pôvodne som chcela aby bol tento blog zameraný len na jednu vec a to práve cvičenie. Nie nebojte sa. Blog bude všeobecne o mne, ale samozrejme aj o cvičení a móde, ktoré tak veľmi milujem. Ako posledné pridávam pár obrázkov, ktoré sú pre mňa veľkou motiváciou. No čo myslíte? Začnete cvičiť aj vy? 












1 komentár: