pondelok, 21. októbra 2013

Autumn is a second spring when every leaf is a flower.

Bŕŕ.... takéto počasie už nestrpím. Zima, zima, zima. Pomaly čakám kedy začne snežiť. Nieže by som zimné obdobie nemala rada. Popravde jeseň a zima sú mojimi najobľúbenejšími časťami roka no najhorší je pocit, že pred mesiacom som do školy chodievala v minisuknične a vysokých štekloch. Dnes to tak už nie je. Aby som ráno nezamrzla (a to nie som sama) musím na seba nahádzať minimálne tri vrstvy oblečenia. Chvíľami mám pocit, že sa premieňam na cibuľu. Avšak toto obdobie má aj zopár výhod. Najväčšou z nich sú prázdniny, na ktoré sa teší väčšina študentov (so mnou na čele :P). Tie jesenné prichádzajú už o týždeň. Zaslúžený oddych po dvoch ťažkých mesiacoch strávených v škole písaním písomiek a domácich úloh. Škoda, že sú také krátke. Ale práve preto si ich treba užiť naplno. V tomto prípade myslím Halloween. Je neodmysliteľnou súčasťou jesene aj keď na Slovensku až taký známy nie je. Ja si ho stále užívam so skupinkou kamarátov. Spolu sa vyfintíme, nachystáme kostýmy a užijeme si najväčšiu októbrovú párty. Ako posledná vec, ktorú ja osobne zbožňujem je Autumn Wishlist. Pridávam vám môj aktuálny a ospravedlňujem sa za preklep (long-sleeved T-shirt).

1 komentár:

  1. Hi great sweaters...they look so cool

    http://www.jonthegold.com/

    OdpovedaťOdstrániť