štvrtok, 31. októbra 2013

Tá chvíľa keď...

Ahojte J.

Dnes som si prezerala iné blogy a našla som jeden super článok s názvom Tá chvíľa keď... Neviem či ste o tom už počuli. No samozrejme to by som ani nebola ja, keby som sa to neodvážila vyskúšať. Sami posúďte ako sa mi to podarilo J.

Tá chvíľa keď...
... nás učiteľka pustí skôr zo školy.
 ...zistím, že som si zabudla domácu úlohu.
   
...dostanem z písomky 1.
                          
 ...mi niekto pochváli postavu.
 ...sa mi niekto snaží vysvetliť biológiu.
...zistím po príchode domov, že som takto vyzerala celý deň.
  ...mi niekto povie, že som pekná.
 ...je ďalšia hodina matika.
 ...vytočím zlé číslo.
 ...mi niekto kecá do toho ako sa mám stravovať.
 ...nemusím písať písomku lebo mám zlomenú ruku.
 ...zistím, že mi niekto zjedol raňajky.
 ...keď držím diétu viac ako týždeň.


3 komentáre:

  1. Wow! me ha encantado tu entrada y también tu blog! Me pasaré por aquí con más frecuencia, si bien te parece pasa por el mío y nos seguimos ^^

    Un beso enorme!

    www.ancostblog.com

    OdpovedaťOdstrániť